Städ dag!

Idag har mest gått åt till att städa, skulle ha träffat Hillevi idag. men blev inte så :( Så ska träffas på Onsdag ist, vilket är skoj! (hoppas bara inte jag blir bakfull då ;o )

Det är lixom Studentfest på Tisdagen, vilket ibland går lite vilt till.... (y) Förresten har vi temat: " Jag älskar.." Hm..aso ska man vara utklädd till något man älskar men VAD ÄLSKAR JAG? Förutom mej själv då ;) En kompis ska vara en polkagris, smarrigt eller hur?! :D men ska nog vara nått lätt att klä ut mej till som SNOOKI, ni vet den serien Jersey shore? Alla säger att jag liknar Snooki, när jag har svart lång hår. Då behöver jag inte klää ut mej så värst mkt heller ;) Låter som en smart idee eller?



Nu är det bara 7 veckor tills jag & malle åker till Egypten! Längar :D
Hoppas bara det blir bättre i landet tills vi åker, annars är det fett läskigt ;oo !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0