Venice beach

Igår var jag, lelia, ines och jasmin i venice beach. 
Vi gick ungefär 45 min innan vi kom fram, venice beach är väldig speciellt ställe, jag tycker det är coolt dock skulle jag aldrig i mitt liv velat gå där själv när det är mörkt. 🤪 så mycket folk, och så mycket olika folk där är, fina konstnärs målningar på hus mm. I like it 💅 vi gick vi stranden först en stund sen gick vi upp på venice rooftop och drack lite gott 😋 🍾✨ sen gick vi vidare inåt mot venice och kollade på all art som fanns där.
Jag och ines ❤️
Jag och tjejerna ❤️ 
Ett av husen på venice vid stranden 
Utsikten från rooftop i venice beach 
Jag med utsikten i bakgrunden 
Venice skylten 
Love väggen i bakgrunden  (jätte stor och fin)
Queen B,, haha skämtosido 😂😘
 
Hoppas alla har en underbar dag, just nu kollar jag Netflix och väntar på att tvätten ska bli klar 😉
Ha det bra! 😘

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0