I natt åker vi!!

Jag har börjat packa nu.. såg att jag fattades en del grejer jag skulle ha med mej, så blir att stress handla när mamma kommer hem senare..
Klockan nio kommer Malle hit & sover här några timmar.. och inatt klockan TRE åker vi till Flygplatsen, spännande! Har aldrig varit i Egypten. Har någon av er?

Iallafall var det student fest igår, kul! :D Förförfest hos Mathilda sen vidare på Förfest hos Oskar i klassen. Trevlig iaf! HIPPIE team, lägger upp bilder senare på det! =)
Har varit en del fester och utgångar senaste tiden men glömt och lägga upp bilder här kommer iaf bilder på mej ;D

Förra helgen innan jag och mathilda stack ut ;)))

HAHAH vettifan vad jag håller på med här.. var ganska full just då xd

Kommentarer
Postat av: Frida Andersson

Fin du är! :)

Svar: du är fin!!
Elin Andersson

2012-03-31 @ 11:30:37
Postat av: Anonym

Tack jag vet ;) haha du e för go!!!

2012-04-07 @ 14:38:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0