Bio time

Idag efter skolan bestämde jag, lelia och ines att vi skulle hitta på något, och det blev bio time 😎 omg måste jag säga aså deras säten att sitta i.. ? Omg stora man kunde ligga ner om man ville, så jäklar grymt!!! Behöver detta till Sverige omgående!!! Tisdagar här i santa Monica kostar bio 5 dollar per person, så efter idag, är det bio tisdag för oss så länge vi stannar här 😁👌 btw filmen vi såg på var såkart 50 shades 😉 mycket bra, måste jag säga att filmen var!
Jag med benen uppe i min gigantiska fåtölj 
Amazing!!! Kan vi skaffa såna här i Hässleholm också??
Jag med mina babes ❤️✨🍾💅
 
Nu ska jag hoppa in i duschen och sen blir det lasagne för kvällsmat 😍👌

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0